Varje dag arbetar vi på Compentia med att integrera affärssystem och ekonomihantering för ökad lönsamhet hos våra kunder. Målet är alltid att effektivisera dagliga rutiner och skapa nya möjligheter. Ett sätt är att koppla ihop affärssystemet med andra system och låta dem utbyta data i bakgrunden, och därmed ta hand om t ex orderregistrering, kassarapportering, betalningsflöden, leveransinformation och mycket annat. Vi kan nu stolt presentera några av de integrationer vi implementerat under året:
+ en komplett butikskassa-lösning med integration till Visma.net ERP och med funktioner som kan anpassas utifrån era behov. Skapar möjlighet till kassaförsäljning på flera platser med full synk till ett centralt affärssystem, alltid med aktuella lagersaldon på varje försäljningsställe.
+ en komplett orderintegration till Stockfiller.com, som är ett bra alternativ för beställningar för dagligvaruhandel och restaurang. Vi ser till att alla order som läggs synkas automatiskt till Visma.net ERP, och att artikelregister och lagersaldon är aktuella.
+ flera lösningar som automatiserar betalflöden, bl autogiro och Payex. Alltför krävs manuell handpåläggning för att hantera delar i betalningskedjan, men vårt mål är att automatisera bort dem allihop.
Kontakta oss och berätta hur du arbetar idag och framför allt vilka hinder och svordomar ni dras med. Vi träffas gärna och lyssnar hur vi kan bidra till en enklare vardag så att ni kan fokusera på värdeskapande.